Sessions :: Musique concrete - Jarek Kordaczuk
Sessions - Musique concrète, muzyka konkretna na instrumenty solo i elektronicznie realizowane dźwięki ambientowe. Pub Session - saksofon tenorowy (Grzech Piotrowski) solo oraz dźwięki nagrane w różnych pubach, dźwięki urządzeń, przedmiotów, odgłosy różnych czynności, westchnienia, oklaski i rozmowy. Dźwięki m.in. maszyny do lodu, urządzenia do ciśnieniowego parzenia kawy, stawianego kieliszka, nalewania płynu etc.

Sessions Cykl utworów musique concrète z improwizowaną partią solową. Pub Session 1. Pub Session Pub Session to pierwszy utwór z planowanego cyklu musique concrète (muzyka konkretna). Improwizowane solo na saksofonie tenorowym - Grzech Piotrowski Scenariusz do improwizacji (czyli fragment mojego maila do Grzecha): [...] Ktoś (nasz domniemany podmiot liryczny, czyli bohater) wchodzi do pubu, siada, zamawia drinka. Na pierwszym planie dźwięki pracy barmana, nalewanego drinka etc. W pubie zaczyna grać kapela z solistą na saksie [czyli z tobą]. Muzyka wychodzi na pierwszy plan. Saks gra ładne dźwięki. Z czasem w głowie naszego bohatera zaczyna działać alkohol. Muzyka zaczyna coraz bardziej pływać [ja zrobię ten efekt na kompie - ty graj swoje]. Dźwięki kapeli i saksu stają się coraz bardziej brzydkie, stopniowo doprowadzają do totalnej kakofonii (zwłaszcza saks dobrze by było jakby był totalnie rozjechany i bardzo egzaltowany na końcu tej sceny). Muzyka się urywa. Słychać gwizdy i niezadowolenie gości. Po chwili kapela zaczyna grać na nowo, znów płyną ładne dźwięki saksu [choć nadal delikatnie 'podchmielone' - tu też zrobię odpowiedni efekt]. Publiczność nieśmiałymi brawami wyraża swoje zadowolenie (na zasadzie: tak nam właśnie grajcie). Muzyka schodzi na dalszy plan. Nasz bohater odstawia kieliszek. Wychodzi z pubu. [...]   Pub Session   Wytwórnia Zdarzeń Sonokinetycznych Izabela Kościesza Utwory sonokinetyczne Małgosia Wawruk Matryca sensoryczna Muzyka eksperymentalna Instalacje Muzyka chóralna Utwory solowe Muzyka improwizowana Muzyka akusmatyczna Muzyka elektroniczna Monoctone Utwory dla dzieci Jarek Kordaczuk mp3 Dark Energy Agnieszka Kołodyńska Pantomima Muzyka elektroakustyczna Muzyka instrumentalno-wokalna Muzyka instrumentalna Muzyczne interpretacje baśni Kompozycje Adam Smoczyński Muzyka sakralna EWI ProForma Muzyka teatralna Jan Brzechwa Julian Tuwim Sebastian Wypych Piosenka poetycka Poezja śpiewana Jarosław Kordaczuk Aranżacje Wideoklipy Filmy animowane Titelituralia Utwory onomatopeiczne Teatr dźwięku Pokój pełen baśni Centrum Sztuki Dziecka Cezary Konrad Krzysztof Herdzin Basia Raduszkiewicz Muzyka dla dzieci

English
Jarek Kordaczuk
Wszystkie projekty
Wszystkie projekty
Centrum Sztuki DzieckaMuzyka instrumentalna
MonoctoneMuzyka instrumentalno-wokalna
Muzyczne interpretacje baśniMuzyka teatralna
Muzyka akusmatycznaPiosenka poetycka
Muzyka dla dzieciTeatr dźwięku
Muzyka eksperymentalnaUtwory dla dzieci
Muzyka elektroakustycznaUtwory onomatopeiczne
Muzyka improwizowanaUtwory sonokinetyczne

Sessions

Cykl utworów musique concrète z improwizowaną partią solową.

Pub Session
Tenor Sax solo - Grzech Piotrowski
Ambient sound engineering - Jarek Kordaczuk
1. Pub Session

Pub Session to pierwszy utwór z planowanego cyklu musique concrète (muzyka konkretna).

Improwizowane solo na saksofonie tenorowym - Grzech Piotrowski


Scenariusz do improwizacji
(czyli fragment mojego maila do Grzecha):

[...] Ktoś (nasz domniemany podmiot liryczny, czyli bohater) wchodzi do pubu, siada, zamawia drinka. Na pierwszym planie dźwięki pracy barmana, nalewanego drinka etc. W pubie zaczyna grać kapela z solistą na saksie [czyli z tobą]. Muzyka wychodzi na pierwszy plan. Saks gra ładne dźwięki. Z czasem w głowie naszego bohatera zaczyna działać alkohol. Muzyka zaczyna coraz bardziej pływać [ja zrobię ten efekt na kompie - ty graj swoje]. Dźwięki kapeli i saksu stają się coraz bardziej brzydkie, stopniowo doprowadzają do totalnej kakofonii (zwłaszcza saks dobrze by było jakby był totalnie rozjechany i bardzo egzaltowany na końcu tej sceny). Muzyka się urywa. Słychać gwizdy i niezadowolenie gości. Po chwili kapela zaczyna grać na nowo, znów płyną ładne dźwięki saksu [choć nadal delikatnie 'podchmielone' - tu też zrobię odpowiedni efekt]. Publiczność nieśmiałymi brawami wyraża swoje zadowolenie (na zasadzie: tak nam właśnie grajcie). Muzyka schodzi na dalszy plan. Nasz bohater odstawia kieliszek. Wychodzi z pubu. [...]
 
Pub Session