Telemann Recycled // live score performance - Jarek Kordaczuk
Partytura tworzona i grana na żywo. Przetwarzanie graficzne partytury. Improwizacja oparta na zapisie. Granie na żywo z partytury graficznej. Utwory Telemanna w eksperymentalnym ujęciu, opracowaniu.

Telemann Recycled Koncert performatywny na skrzypka i kompozytora Aureliusz Goliński - skrzypce Jarek Kordaczuk - partytura na żywo Zamówienie: Wytwórnia Zdarzeń Sonokinetycznych Live score Telemann RecycledUtwór performatywny na skrzypka i kompozytoraAureliusz Goliński - skrzypceJarek Kordaczuk - live scorePremiera29 grudnia 2019Olsztyński Teatr LalekWytwórnia Zdarzeń Sonokinetycznych W wykonaniu wykorzystano kopie manuskryptów Fantazji nr 1 i Fantazji nr 9 Georga Philippa Telemanna Utwór w swojej substancji dźwiękowej oparty jest na Fantazjach na skrzypce solo Georga Philippa Telemanna zapisanych w postaci manuskryptu. Znaczyć by to mogło, że wykonawcy chcą być jak najbliżej pierwotnej myśli muzycznej Telemanna. Jednak ich performatywne działania przywodzące na myśl proces recyclingu doprowadzają do istotnej ingerencji w formę utworu.   Istotnej na tyle, że stawiają pod znakiem zapytania nie tylko tożsamość dzieła ale również stopień pokrewieństwa "produktu wynikowego" z pierwotnym materiałem przeznaczonym do "odzysku". W życiu potocznym uznajemy takie niuanse za nieistotne, ciesząc się z faktu, że stara substancja ma nowe życie. Sprawdźmy czy działa to także w muzyce.   Wytwórnia Zdarzeń Sonokinetycznych Izabela Kościesza Utwory sonokinetyczne Małgosia Wawruk Matryca sensoryczna Muzyka eksperymentalna Instalacje Muzyka chóralna Utwory solowe Muzyka improwizowana Muzyka akusmatyczna Muzyka elektroniczna Monoctone Utwory dla dzieci Jarek Kordaczuk mp3 Dark Energy Agnieszka Kołodyńska Pantomima Muzyka elektroakustyczna Muzyka instrumentalno-wokalna Muzyka instrumentalna Muzyczne interpretacje baśni Kompozycje Adam Smoczyński Muzyka sakralna EWI ProForma Muzyka teatralna Jan Brzechwa Julian Tuwim Sebastian Wypych Piosenka poetycka Poezja śpiewana Jarosław Kordaczuk Aranżacje Wideoklipy Filmy animowane Titelituralia Utwory onomatopeiczne Teatr dźwięku Pokój pełen baśni Centrum Sztuki Dziecka Cezary Konrad Krzysztof Herdzin Basia Raduszkiewicz Muzyka dla dzieci

English
Jarek Kordaczuk
Wszystkie projekty
Wszystkie projekty
Centrum Sztuki DzieckaMuzyka instrumentalna
MonoctoneMuzyka instrumentalno-wokalna
Muzyczne interpretacje baśniMuzyka teatralna
Muzyka akusmatycznaPiosenka poetycka
Muzyka dla dzieciTeatr dźwięku
Muzyka eksperymentalnaUtwory dla dzieci
Muzyka elektroakustycznaUtwory onomatopeiczne
Muzyka improwizowanaUtwory sonokinetyczne

Telemann Recycled

Koncert performatywny na skrzypka i kompozytora

Aureliusz Goliński - skrzypce
Jarek Kordaczuk - partytura na żywo

Zamówienie: Wytwórnia Zdarzeń Sonokinetycznych


Telemann Recycled
Live score preformance

Aureliusz Goliński - violin
Jarek Kordaczuk - live score

The performance uses copies of manuscripts of Fantasia No. 1 and Fantasia No. 9 for solo violin by Georg Philipp Telemann.

Performed at Olsztyński Teatr Lalek (Puppet Theatre of Olsztyn)
December 29, 2019
Telemann Recycled
Utwór performatywny na skrzypka i kompozytora

Aureliusz Goliński - skrzypce
Jarek Kordaczuk - live score

Premiera
29 grudnia 2019
Olsztyński Teatr Lalek
Wytwórnia Zdarzeń Sonokinetycznych



W wykonaniu wykorzystano kopie manuskryptów Fantazji nr 1 i Fantazji nr 9 Georga Philippa Telemanna

Utwór w swojej substancji dźwiękowej oparty jest na Fantazjach na skrzypce solo Georga Philippa Telemanna zapisanych w postaci manuskryptu. Znaczyć by to mogło, że wykonawcy chcą być jak najbliżej pierwotnej myśli muzycznej Telemanna. Jednak ich performatywne działania przywodzące na myśl proces recyclingu doprowadzają do istotnej ingerencji w formę utworu.
 

Istotnej na tyle, że stawiają pod znakiem zapytania nie tylko tożsamość dzieła ale również stopień pokrewieństwa "produktu wynikowego" z pierwotnym materiałem przeznaczonym do "odzysku". W życiu potocznym uznajemy takie niuanse za nieistotne, ciesząc się z faktu, że stara substancja ma nowe życie. Sprawdźmy czy działa to także w muzyce.