Generator X // na orkiestrę i elektronikę (sensory) - Jarek Kordaczuk
Utwór na orkiestrę symfoniczną i elektronikę, wykorzystuje sensory zbliżeniowe. Dzieło wykonywane przez orkiestrę symfoniczną i młodzież, pod batutą kompozytora

Generator X Generator X na orkiestrę i elektronikę (sensory) muzyka, projektowanie dźwięku: Jarek Kordaczuk Zamówienie: Filharmonia w Szczecinie Generator X Generator Xna orkiestrę i elektronikę (sensory)muzyka, projektowanie dźwięku: Jarek KordaczukWykonawcy:Orkiestra Symfoniczna Filharmonii w Szczeciniedyrygent - Jarek KordaczukorazOktet sensorówdyrygent orkiestry sensorów - Izabela KościeszaPremiera:Filharmonia w SzczecinieStyczeń 2021*   *   *Zamiast opisu fragmenty z mego notatnika opisujące dźwięki sensorów...[sensory]A. [C3] AMB wind (siła wiatru: 18427635)B. [C#3] AMB rain (siła:546), AMB thunder (8172), AMB crickets (3)C. [D3] AMB crickets+frogs (1), frogs (pojedyncze żaby: 2-8)D. [D#3] SFX jackhammer (6, ew.potem jeszcze 3, ta sama próbka 1-8)E. [tacet]F. [E3] VCO/LFO sin {R}G. [F3] VFX talkH. [tacet] [F#3] VFX sing (f:45, e:36, b:27, h:18) I. [tacet]J. [G3] SFX cars (klaksony:45, przejazdy:12367, zapalanie:8)K. [G#3] SFX crash (narastanie: 1->8), [tacet]L. [tacet]M. [A3] NOISE glitch (1-8) (wykonanie zrytmizowane, w pulsie muzyki)N. [cont] , [tacet]O. [A#3] SFX jet_1 (8), SFX jet_2 (1), SFX chopter (5, ta sama próbka:2-7)P. [B3] SFX water (bubbles:45, stream:36, drops:1278)Q. [cont] , [tacet]R. [tacet]S. [C4] NOISE IMP 1-8, [tacet]T. [tacet]U. [C#4] SFX motor speed-up (biegi:1-8, takty:42222112)   [D4] SFX motor (4t)V. [tacet] [D#4] SFX waterphone (bow) (kolejność:8->1, wejście na 3 miarę, pod koniec przyspieszenie)    [E4] SFX waterphone (arco), chaotycznie, zamieranieW. [tacet]X. [F4] SFX springsY. [cont]-->loopsZ. [tacet lub chaos]do nagrania...F. VCO/LFO sin (loops, modulowane, tremola glissanda etc.)H. VFX sing ???--> tune?U. SFX motor speed-up (1-8 gears), (slow down) --> motory niestabline, 8 wysokościV. [tacet], SFX waterphone (mallet), SFX waterphone (arco)[grupy]1. VFX ludzki głoschrapanie, śmiech, kaszel (?), ziewanie, bbox (voc fx), śpiew (akordy, klastry), krzyk, mowa (niezrozumiała)2. AMB ambient (grupy)a) las, wiatr, burza, deszcz, łąka (cykady)b) skrzyżowanie (każdy sensor inny samochód), c) gwar, plac zabawd) wojna (bitwa)3. NOIS elektro szumybrumienie, skwierczenie, trzaski, pisk, wibracje, biały, różowy (z monoctone)4. VCOsinusy, trójkąty, kwadraty, ring, puls (LFO), vibrato (LFO)5. IMP elektro impulsypojedyncze, wielokrotnie, zanikające, z echem i pogłosem6. SFX przedmiotymłot pneumatyczny Wytwórnia Zdarzeń Sonokinetycznych Izabela Kościesza Utwory sonokinetyczne Małgosia Wawruk Matryca sensoryczna Muzyka eksperymentalna Instalacje Muzyka chóralna Utwory solowe Muzyka improwizowana Muzyka akusmatyczna Muzyka elektroniczna Monoctone Utwory dla dzieci Jarek Kordaczuk mp3 Dark Energy Agnieszka Kołodyńska Pantomima Muzyka elektroakustyczna Muzyka instrumentalno-wokalna Muzyka instrumentalna Muzyczne interpretacje baśni Kompozycje Adam Smoczyński Muzyka sakralna EWI ProForma Muzyka teatralna Jan Brzechwa Julian Tuwim Sebastian Wypych Piosenka poetycka Poezja śpiewana Jarosław Kordaczuk Aranżacje Wideoklipy Filmy animowane Titelituralia Utwory onomatopeiczne Teatr dźwięku Pokój pełen baśni Centrum Sztuki Dziecka Cezary Konrad Krzysztof Herdzin Basia Raduszkiewicz Muzyka dla dzieci

English
Jarek Kordaczuk
Wszystkie projekty
Wszystkie projekty
Centrum Sztuki DzieckaMuzyka instrumentalna
MonoctoneMuzyka instrumentalno-wokalna
Muzyczne interpretacje baśniMuzyka teatralna
Muzyka akusmatycznaPiosenka poetycka
Muzyka dla dzieciTeatr dźwięku
Muzyka eksperymentalnaUtwory dla dzieci
Muzyka elektroakustycznaUtwory onomatopeiczne
Muzyka improwizowanaUtwory sonokinetyczne

Generator X

Generator X
na orkiestrę i elektronikę (sensory)

muzyka, projektowanie dźwięku: Jarek Kordaczuk

Zamówienie: Filharmonia w Szczecinie


Generator X
Generator X
for orchestra and electronics (sensors)

music, sound design: Jarek Kordaczuk

Performed by Szczecin Philharmonic Symphony Orchestra
conductor - Jarek Kordaczuk
Generator X
na orkiestrę i elektronikę (sensory)

muzyka, projektowanie dźwięku: Jarek Kordaczuk

Wykonawcy:
Orkiestra Symfoniczna Filharmonii w Szczecinie
dyrygent - Jarek Kordaczuk
oraz
Oktet sensorów
dyrygent orkiestry sensorów - Izabela Kościesza

Premiera:
Filharmonia w Szczecinie
Styczeń 2021

*   *   *

Zamiast opisu fragmenty z mego notatnika opisujące dźwięki sensorów...

[sensory]

A. [C3] AMB wind (siła wiatru: 18427635)
B. [C#3] AMB rain (siła:546), AMB thunder (8172), AMB crickets (3)
C. [D3] AMB crickets+frogs (1), frogs (pojedyncze żaby: 2-8)
D. [D#3] SFX jackhammer (6, ew.potem jeszcze 3, ta sama próbka 1-8)
E. [tacet]
F. [E3] VCO/LFO sin {R}
G. [F3] VFX talk
H. [tacet] [F#3] VFX sing (f:45, e:36, b:27, h:18)
I. [tacet]
J. [G3] SFX cars (klaksony:45, przejazdy:12367, zapalanie:8)
K. [G#3] SFX crash (narastanie: 1->8), [tacet]
L. [tacet]
M. [A3] NOISE glitch (1-8) (wykonanie zrytmizowane, w pulsie muzyki)
N. [cont] , [tacet]
O. [A#3] SFX jet_1 (8), SFX jet_2 (1), SFX chopter (5, ta sama próbka:2-7)
P. [B3] SFX water (bubbles:45, stream:36, drops:1278)
Q. [cont] , [tacet]
R. [tacet]
S. [C4] NOISE IMP 1-8, [tacet]
T. [tacet]
U. [C#4] SFX motor speed-up (biegi:1-8, takty:42222112)
   [D4] SFX motor (4t)
V. [tacet] [D#4] SFX waterphone (bow) (kolejność:8->1, wejście na 3 miarę, pod koniec przyspieszenie)
   [E4] SFX waterphone (arco), chaotycznie, zamieranie
W. [tacet]
X. [F4] SFX springs
Y. [cont]-->loops
Z. [tacet lub chaos]

do nagrania...
F. VCO/LFO sin (loops, modulowane, tremola glissanda etc.)
H. VFX sing ???--> tune?
U. SFX motor speed-up (1-8 gears), (slow down) --> motory niestabline, 8 wysokości
V. [tacet], SFX waterphone (mallet), SFX waterphone (arco)

[grupy]

1. VFX ludzki głos
chrapanie, śmiech, kaszel (?), ziewanie, bbox (voc fx), śpiew (akordy, klastry), krzyk, mowa (niezrozumiała)

2. AMB ambient (grupy)
a) las, wiatr, burza, deszcz, łąka (cykady)
b) skrzyżowanie (każdy sensor inny samochód),
c) gwar, plac zabaw
d) wojna (bitwa)

3. NOIS elektro szumy
brumienie, skwierczenie, trzaski, pisk, wibracje, biały, różowy (z monoctone)

4. VCO
sinusy, trójkąty, kwadraty, ring, puls (LFO), vibrato (LFO)

5. IMP elektro impulsy
pojedyncze, wielokrotnie, zanikające, z echem i pogłosem

6. SFX przedmioty
młot pneumatyczny